Akcesoria tekturowe przydatne w biurach i urzędach
Mimo postępującej we wszystkich obszarach życia cyfryzacji, w wielu przypadkach wciąż konieczne jest posługiwanie się dokumentami w formie papierowej. Korzystanie z nich byłoby utrudnione, gdyby nie możliwość zastosowania akcesoriów tekturowych i kartonowych, pozwalających na ich porządkowanie oraz przechowywanie. Warto zwrócić uwagę, że wykonane z tych materiałów przedmioty są bardziej ekologiczne niż te, gdzie użyto tworzywa sztucznego.
Karton i tektura jako materiał na akcesoria biurowe
Karton i tektura są materiałami, które wyróżniają się pod względem swoich właściwości użytkowych, a jednocześnie są proekologiczne. Ich użycie gwarantuje uzyskanie wysokiej sztywności, a zatem świetnej ochrony przed uszkodzeniami mechanicznymi. Możliwość barwienia, zadruku oraz uszlachetnienia m.in. przez kaszerowanie sprawia, że wyroby z nich wykonane mogą być estetyczne i trwałe. Dużą zaletą jest też stosunkowo niewielki ciężar oraz niezwykle łatwy recykling i utylizacja. Ponieważ zarówno karton, jak i tektura składają się w znacznym stopniu z naturalnej celulozy, ulegają samoczynnemu rozkładowi. Okaże się to istotne w kontekście faktu, że z obu tych materiałów można wykonywać akcesoria tekturowe wykorzystywane w dużych ilościach w biurach i urzędach. Poza ekologicznością i licznymi zaletami, jeśli chodzi o komfort i wygodę użytkowania, duże znaczenie ma też niska cena, oznaczająca stosunkowo niewielkie obciążenie biurowego budżetu.
Przeczytaj również: Artykuły niezbędne w pracy biurowej
Szeroką ofertę akcesoriów tekturowych i kartonowych można znaleźć w ofercie firmy Media Gold. Zajmuje się ona również produkcją opakowań – dowolnych pudełek z katalogu FEFCO, a także podkładek pod kubki, zawieszek i elementów do gier planszowych oraz puzzli.
Jakie akcesoria tekturowe sprawdzą się w biurach i urzędach?
Utrzymanie porządku w przechowywanych i wykorzystywanych w firmie lub urzędzie dokumentach papierowych wiąże się z koniecznością użycia odpowiednich wyrobów z tektury albo kartonu, takich jak pudełka, segregatory lub różnego rodzaju teczki. Pudła tekturowe dają możliwość grupowania dokumentacji, która jest potrzebna rzadziej, a także zbieranie „papierów”, które muszą znaleźć się w archiwum, takie jak choćby stare faktury, umowy czy niepotrzebne aktualnie zestawienia. Segregatory sprawdzą się jako podręczne zbiory dokumentów, do których trzeba dość często zaglądać, a podobną rolę odegrają kartonowe teczki, mające dodatkowo tę zaletę, że można w nie wkładać nie tylko materiały o różnych rozmiarach, ale także niektóre inne przedmioty jak zdjęcia, broszury bądź katalogi.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana