Kalendarz reklamowy jako całoroczna promocja firmy
Kalendarz reklamowy to bardzo skuteczny sposób na promocję firmy. Obecnie na rynku dostępne są kalendarze książkowe, naścienne i biurkowe. Typ kalendarza oraz szatę graficzną najlepiej dopasować do własnych upodobań, a także rodzaju wykonywanych na co dzień obowiązków. Kalendarz firmowy może pełnić funkcję gadżetu reklamowego, który wręczyć można klientowi lub kontrahentowi w ramach podziękowania za współpracę bądź zachęty do skorzystania z usług firmy.
Dlaczego warto zainwestować w kalendarze firmowe?
Skuteczny gadżet reklamowy to taki, z którego osoba obdarowana będzie korzystać. Jednocześnie liczy się atrakcyjna szata graficzna i właściwie dobrana kolorystyka, najlepiej dopasowana do identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. Kalendarz firmowy klient może wziąć ze sobą do biura i ustawić na biurku lub zawiesić na ścianie – a zatem terminarz jest nie tylko gadżetem, ale także niezawodnym nośnikiem reklamy.
Wręczanie klientom i kontrahentom drobnych upominków to sposób na budowanie dobrych relacji oraz tworzenie wizerunku profesjonalnego przedsiębiorstwa. Atrakcyjnie wizualnie gadżet wpływa na prestiż firmy i pomaga zbudować świadomość marki na rynku lokalnym. Na kalendarzu oprócz logotypu warto umieścić także ciekawe hasło reklamowe, przyciągającą uwagę grafikę oraz dane teleadresowe. Dobrze zaprojektowany terminarz powinien nawiązywać do profilu działalności firmy.
Jakie są rodzaje kalendarzy i co warto wybrać?
Kalendarze z firmowym nadrukiem wykonuje Agencja Reklamowa Studio Siedem z Krakowa. Zamówić można:
kalendarze planszowe
kalendarze trójdzielne
kalendarze biurkowe
kalendarze książkowe
Przy wyborze kalendarza warto zwrócić uwagę na podział kalendarium. Na kalendarzach planszowych jednodzielnych rozpiskę całego roku umieszcza się na jednej stronie lub na wyrywanych kartach a miejsce na reklamę znajduje się zwykle na nagłówku. Nieco większe są kalendarze trójdzielne, które oprócz miejsca na grafikę mieszczą także rozpiskę trzech następujących po sobie miesięcy znajdującą się na wyrywanych kartach.
Dla pracowników warto wybrać kalendarze książkowe reklamowe oraz kalendarze biurkowe, które doskonale sprawdzą się u osób pracujących w trybie stacjonarnym. Terminarze w formie książkowej to doskonała opcja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników wyższego szczebla, którzy często przebywają w delegacjach. Firmowe kalendarze znakuje się nadrukiem lub tłoczeniem – w zależności od specyfiki projektu graficznego i efektu, jaki chcemy uzyskać. Warto zadbać o każdy szczegół – w końcu terminarze mają służyć przez cały rok.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana