Artykuł sponsorowany

Różnice między sortem a niesortem w kontekście odzieży używanej

Różnice między sortem a niesortem w kontekście odzieży używanej

Sklepy z odzieżą używaną obecnie cieszą się coraz większą popularnością ze względu na rosnącą świadomość konsumentów spowodowaną troską o środowisko. Wiele osób wybiera się do takich miejsc, aby zamiast kupować nowe ubranie, do którego produkcji zużyto wiele litrów wody, dać nowe życie temu, z którego ktoś zrezygnował. Właściciele takich sklepów powinni jednak wiedzieć, jakie są różnice między sortem a niesortem.

Używana odzież sortowana

Odzież używana sortowana to wyselekcjonowane ubrania, które są przygotowywane przez specjalne firmy zgodnie z wymaganiami dystrybutorów. Wśród nich wyróżnia się m.in. podział na:

  • gatunek — cream, pierwszy, drugi, itp.
  • płeć — damskie, męskie, dziecięce,
  • asortyment — na przykład płaszcze, bluzy, spodnie, kurtki itp.

Podział ten w zależności od konkretnego dostawcy może się różnić. Właściciele sklepów z używaną odzieżą najchętniej wybierają mixy, które zawierają na przykład ubrania najwyższej jakości dla dzieci lub kobiet. Dzięki temu podczas dostawy towaru mogą oferować swoim klientom wiele różnych kreacji, a nie tylko na przykład same płaszcze lub spodnie.

Odzież używana niesortowana

Niesort to odzież używana, która została jedynie spakowana w worki u dystrybutora. Nie sprawdza on jej jakości, a także tego, jakie artykuły znajdują się w wybranej partii. Z tego powodu nigdy nie wiadomo, co może znaleźć się w takich paczkach. Mogą to być zarówno ładne, nowe ubrania, jak też stare i podziurawione, które nadają się jedynie do wyrzucenia. 

Obecnie dystrybutorzy jednak najczęściej dokładnie przeglądają odzież, dlatego w takim worku wiele ubrań nie nadaje się do dalszej sprzedaży. Wyjątkiem jest tzw. oryginalny niesort, czyli partie zawierające towar, do którego nikt nie zaglądał.  W takich dostawach istnieje większe prawdopodobieństwo, że znajdą się tam dobre jakościowo lub firmowe, a nawet nowe ubrania.

Co wybrać — odzież sortowana czy niesortowana?

Osoby, które poszukują sprawdzonego dostawcy ubrań do swojego sklepu, mogą skorzystać z oferty DARJA Importera Odzieży Używanej. Jego wieloletnie doświadczenie i kontakty biznesowe sprawiają, że choć firma ta oferuje odzież niesortowaną, to charakteryzuje się ona wysoką jakością. W takich dostawach można znaleźć prawdziwe perełki, a dodatkowo cena niesortu jest znacznie niższa niż sortu. Z kolei w tym drugim przypadku dystrybutor powinien dawać gwarancję, że ubrania są zdezynfekowane, nieuszkodzone i wysokiej jakości. Wybór konkretnego rozwiązania zależy wyłącznie od preferencji właściciela sklepu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.